Dbanie o ciążowy brzuszek :)

Boję się rozstępów i zmian, które mogą mnie spotkać po ciąży, dlatego od początku postanowiłam zacząć dbać o ciało trochę inaczej niż do tej pory. Zmiany rozpoczęłam od masażu brzucha i piersi gąbką oraz nawilżaniu ciała specjalnymi kosmetykami dla kobiet w ciąży. Na razie wypróbowałam "Olejek przeciw rozstępom" firmy Babydream z Rossmanna i jestem z niego bardzo, bardzo zadowolona. Przede wszystkim ma bardzo dobry skład: olejek migdałowy - nawilża, natłuszcza i ujędrnia skórę, olejek z orzechów makadamia – ma działanie antycellulitowe i antyrozstępowe, olejek jojoba – nawilża, łagodzi stany zapalne i podrażnienia, regeneruje naskórek oraz zapobiega nadprodukcji sebum, olej słonecznikowy – pomaga się odprężyć. Do tego witamina E i absolutnie żadnych barwników i konserwantów. Przy moich problemach z cerą (jestem alergikiem) sprawdził się niesamowicie i szczerze mogę go polecić. Do tego można go kupić w fajnej cenie. Mi trafiła się promocja i kupiłam go za jedyne 9,99 zł! Naprawdę warto :) 
Od kiedy okazało się, że zostanę mamą, zaczęło zastanawiać mnie to, kiedy moja ciąża stanie się choć trochę widoczna i kiedy pojawi się upragniony ciążowy brzuszek :) Czytałam w książkach i na różnych forach, że jest to sprawa całkowicie indywidualna. Należę do osób szczupłych (waga 56-57 przed ciążą) może dlatego pierwsze zmiany widoczne były właśnie na brzuszku, który trochę się powiększył. Ogólnie wygląda to tak, jakbym miała wieczne wzdęcie :) a to przecież nasze rosnące maleństwo zajmuje coraz więcej miejsca. Jak na razie przytyłam 1 kilogram, chociaż waga w domu pokazuje co innego, to wierzę tej lekarskiej ;) 
Za tydzień idziemy z mężem na pierwsze brzuszkowe USG. Dowiemy się wtedy, który to naprawdę tydzień, bo ja ciągle mam wątpliwości i wydaje mi się, że powinnien zacząć się 12. Lekarz ma też po wielkości dziecka ustalić dokładniejszy termin porodu, bo jak narazie dostaliśmy dwie daty: 16 maj lub 4 czerwca.  Już nie mogę się doczekać, aż zobaczę na monitorze nasze maleństwo :)

Komentarze