Idą Święta...

Tyle ostatnio się dzieje, że nawet nie mam kiedy napisać. W pracy się ruszyło, więc jest co robić. Do tego idą Święta, więc powoli zaczynam robić własnoręczne prezenty, a to też pochłania trochę czasu. Czeka mnie jeszcze wysprzątanie domu i świątczne wypieki. Już się nie mogę doczekać tych Świąt :) Chyba po weekendzie kupimy już choinkę, a w sobotę przystroję dom :) Oczywiście sprzątanie na spokojnie, aby się za bardzo nie przemęczyć, bo mam z tym ostatnio problem i szybko łapię zadyszki. Wejście po schodach to dla mnie męka, już się boję co będzie później :P Brzuszek rośnie jak na drożdżach. Z dnia na dzień jest coraz większy i zauważalny. Nawet pan w przychodni zauważył, że jestem w ciąży i przepuścił mnie na badania, co bardzo mnie ucieszyło. To znaczy że istnieją jeszcze życzliwi ludzie i że ciąża stała się w końcu widoczna :)
Aktualnie mamy 16-17 tydzień ciąży i powoli zaczęłam odczuwać ruchy dziecka. Nie zdarza się to codziennie, ale czasem czuję jakby delikatnie coś ruszało się w moim brzuszku. To dziwne uczucie i myślę, że to właśnie maleństwo daje o sobie znać :)

Komentarze

  1. Możesz przyspieszyć i umilić sobie sprzątanie używając do tego odpowiedniego sprzętu. Świetnie do tego nadaje się odkurzacz ze strony https://www.rainbow-odkurzacze.pl/blog/odkurzacz-bezworkowy-z-filtrem-wodnym-26.html. Dobrze czyści i nie powoduje alergii, polecam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz