Najlepszy czas na zakupy wyprawkowe

Wiele przyszłych mam zadaje sobie z pewnością pytanie kiedy zacząć kompletować wyprawkę dla dziecka. Ja ciągle myślałam, że zacznę to robić po tym, jak dowiem się na USG połówkowym jaka jest płeć naszego dziecka. Jak już wcześniej pisałam, niestety maleństwo zrobiło nam psikusa i nie pokazało nam kim jest. Jednakże po obejrzeniu dziecka na USG połówkowym i poczuciu pierwszych, na razie delikatnych ruchów, w końcu dotarło do mnie, że faktycznie noszę w sobie dziecko. Wiem, wiem, trochę mi to zajęło :) Stąd też zaczęłam się zastanawiać co należałoby kupić, a przede wszystkim kiedy. Miałam pewne obawy, że może na pierwsze zakupy jest jeszcze za wcześnie, ale później pomyślałam, że warto by było rozłożyć sobie te, jednak nie małe, wydatki w czasie. Stąd też jak widzicie zaczęłam powoli kupować ciuszki. Nie myślę nad tym co potrzebuję w danej chwili, co powinnam kupić jako pierwsze. Tylko korzystam z licznych okazji i promocji. Oczywiście gdybym mogła, pewnie zawsze wynosiłabym ze sobą pół sklepu, ale staram się myśleć racjonalnie, dużo czytam i chcę kupić tylko rzeczy potrzebne. Z drugiej strony, nie chcąc się nad sobą użalać, już teraz szybko się męczę i długie zakupy są dla mnie straszną męczarnią i nielada wyzwaniem. Stąd też chcę wyrobić się z zakupami jeszcze przed czasem, w którym naprawdę będę musiała dłużej wypoczywać.

Radzę Wam nie słuchać rad innych i kierować się w zakupach przede wszystkim własnym sercem i rozumem. Niech nie zmartwią Was rady typu "to za wcześnie", "teraz jest wszystko w sklepach, więc można kupić wszystko tuż przed porodem", "po co się spieszyć, jeszcze zdążycie", itd. Czas zakupów dla maluszka jest tak wspaniały i sprawia nam niezłą frajdę, więc zapomnijcie o radach "życzliwych" i nie przejmujcie się niczym.

W następnym poście napiszę co powinna zawierać wyprawka i jak ją skompletować.

Komentarze