Wózek i fotelik dla naszego maluszka

W czwartek przyszedł do nas zamówiony wózek wraz z fotelikiem. Oczywiście od razu rozpakowaliśmy zniecierpliwieni i złożyliśmy, aby trochę wywietrzył się z zapachu nowości. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zakupu, bo gondola jest naprawdę ogromna, wózek prowadzi się bardzo lekko i ma wszystkie najważniejsze opcje. Jednak dopiero na spokojnie w domu mogliśmy się z nim zapoznać, bo w sklepie to nie to samo.



W komplecie mamy oczywiście spacerówkę, a z akcesorii folię przeciwdeszczową, moskitierę, torbę, parasolkę i nawet uchwyt na butelkę, który uważam za całkowicie zbędny i przede wszystkim mało eststyczny.

W paczce przyszedł również fotelik Maxi Cosi Citi SPS i też bardzo jesteśmy z niego zadowoleni, mam nadzieję, że w praktyce zarówno fotelik jak i wózek się sprawdzą i wtedy z czystym sumieniem będę mogła je polecać. Fotelik dobieraliśmy kolorystycznie do wózka.


Zdałam sobie też sprawę, że przydałby mi się jeszcze jakiś cieplejszy kocyk, bo z pogodą nigdy nie wiadomo i lubi płatać figle, więc dokupiłam w Pepco za 19,99 zł kocyk polarowy, który kolorystycznie będzie pasował do wózka i do fotelika. Kocyk jest bardzo milutki.

Wyprawkę mogę uznać za całkowicie zamkniętą, choć nie oszukujmy się, jak coś fajnego trafi mi się w jakimś sklepie, to pewnie nie będę mogła się powstrzymać :) Aczkolwiek po sklepach chodzę ostatnio mało, więc nie ma aż takiego ryzyka ;)

Komentarze

  1. Bardzo fajny wózek, widać, że solidny i że ma "wszystko". My bardzo podobny wybraliśmy, tylko szary;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz