Urządzamy kącik dla naszej córeczki

Postanowiliśmy, że na razie malutka będzie z nami w pokoju, a dopiero za jakiś rok zrobimy jej osobny pokoik dziecięcy. Łóżeczko i materac wypakowaliśmy już dawno, żeby wszystko dobrze się wywietrzyło i to była dobra decyzja, ponieważ dopiero teraz rzeczy te przestały śmierdzieć nowością. W naszym pokoju musieliśmy zrobić małe przemeblowanie, dlatego postanowiliśmy ustawić wszystko już teraz. Łóżeczko ustawiliśmy obok naszego łóżka, następnie stoi komoda z przewijakiem i fotel do karmienia. Wszystko jest w zasięgu ręki i powstał faktycznie mały kącik dziecięcy. Zdjęciami pochwalę się dopiero wtedy, gdy udekorujemy całość. Brakuje nam jeszcze lampki nocnej i dekoracji nad łóżeczkiem. Mam nadzieję, że zdążymy z urządzeniem jeszcze przed porodem :)

Pochwalę się jedynie przybornikiem na łóżeczko, które uszyła nam moja mama :) Jest śliczny i super się komponuje z łóżeczkiem :)


Jutro wizyta u lekarza i już się nie mogę jak zwykle doczekać. Ciekawa jestem co mi powie, bo czuję jakby malutka przesunęła się w dół i naciskała na szyjkę. Na pewno będzie zadowolony, że wytrzymałam kolejne 2 tygodnie ;)

Komentarze