Nowości książkowe z Wydawnictwa Wilga

Prezenty pod choinkę już kupione? Ja z niektórymi jestem w tyle, a pomyśleć, że rok temu miałam już nawet zapakowane! Ale to dlatego, że lada dzień miałam rodzić, więc wolałam być przygotowana na każdą ewentualność. Dziś mam delikatną obsuwę w tym temacie i dla tych, który są w podobnej sytuacji jak ja przygotowałam listę nowości z Wydawnictwa Wilga. Bo w moim odczuciu dobra książka może być najlepszym prezentem.

Poniżej książeczki, które będą idealne dla dziecka 5+. Bardzo wartościowe i mądre. Mają sporo tekstu, ale czyta się go bardzo przyjemnie. A ilustracje w każdej z nich, mimo że wyszły z różnych rąk, są wyjątkowe i bardzo ładne.

"Moja wspaniała przyjaciółka" Polly Ho-Jen to ujmując historia o dziewczęcej przyjaźni i o tym, jakie to piękne, gdy przyjaciele się różnią. 



"Dom na górze" Ali Standish jest to liryczna bajka o tym, że warto mieć otwarte serce. Wzruszająca i dająca do myślenia nawet dorosłym. 



"Wielki dzień Małej Króliczki" Swapna Haddow to wzruszająca opowieść o przyjaźni i bezinteresownym wsparciu. 


"Zaginiona księgarnia" Katie Clapman wspaniała i ciepła historia o ważnej roli, jaką pełnią w życiu książki. 

Dla starszych dzieci również mam pewne książkowe propozycje. 



"Emi i Tajny Klub Superdziewczyn. Idą Święta" to kolejna część serii znanej chyba każdej dziewczynce w wieku szkolnym, która lubi czytać. To istny bestseller. Spodoba się każdej dziewczynce. Na końcu znalazł się rozdział z DIY, czyli zrób to sama. Świąteczne ozdoby, pyszności. Idealny prezent pod choinkę!

"Zabawne życie zwierząt domowych" bardzo zabawna, uśmiałam się do łez przy niektórych fragmentach. Mimo, że to pozycja dla nieco starszych dzieci (takich w wieku szkolnym) to moją 4,5 latkę również bawiły niektóre jej fragmenty. Każdy opiekun domowego zwierzątka powinien ją mieć!


Jak Wam się podobają? Znacie te książki? A jak z Waszymi prezentami? Kupione już? :)

Komentarze