Nowy rok, nowe plany

Witam Was wszystkich w Nowym Roku! Pewnie większość z Was ma na początku nowego roku jakieś postanowienia, plany. Ja ogólnie nie lubię planować, bo najwcześniej nic z tych planów później nie wynika (hahaha), ale jednak w tym roku dam sobie szansę. A co tam!
Jeśli chodzi o bloga też mam pewne przemyślenia i napiszę Wam o nich.
Chciałabym, żeby na blogu pojawiło się wiecej artykułów z polecanymi przeze mnie rzeczami dla dzieci, ale nie tylko. Uwielbiam czytać czyjeś opinie, zawsze przed zakupem lubię zobaczyć czy dana rzecz się komuś sprawdza, czy ma jakieś wady. Dlatego możecie spodziewać się właśnie takich artykułów. Nie będą one długie, mam zamiar żeby zawierały krótką informację czy warto i dlaczego.
Poza tym z pewnością będzie tu dużo książkowych wpisów. Mam tyle książek dla dzieci, których Wam jeszcze nie pokazałam, że z pewnością się one tu pojawia.
Mam też w planie odświeżyć wpisy dla kobiet w ciąży, nieco je zmodyfikować. Wiele rzeczy jest już nieaktualnych, więc tym też mam zamiar się zająć.
Z kolei o sprawach dzieciowych, moje krótkie przemyślenia, zdjęcia z życia i filmiki możecie jak zawsze zobaczyć na moim Instagramie @kolorlova i tam Was gorąco zapraszam. Może zorganizujemy tam jakiś konkurs? :)
A czy Wy macie jakieś tematy, które chcielibyście abym poruszyła tu na blogu? Piszcie w komentarzach z chęcią przeczytam :)

Komentarze