Mój dzień w SPA z prezentem marzeń

Macie tak czasem, że zbliża się jakaś ważną uroczystość, rocznica, urodziny - cokolwiek i nie wiecie jaki prezent kupić? Ciężka sprawa, w szczególności jeśli chcemy dać komuś coś naprawdę niezwykłego. A może by tak podarować wspomnienia? Takie na całe życie? Mi ta opcja bardzo się podoba! I ostatnio wypróbowałam ja na własnej skórze, w dosłownym tego słowa znaczeniu :)
Dzięki portalowi prezentmarzen.com mogłam spędzić 6 godzin w urokliwym miejscu w Szklarskiej Porębie i oddać się w pełni relaksowi.

Wybrałam sobie opcję "Dzień spa", bo po ciężkim czasie potrzebowałam się odprężyć. Czekał na mnie peeling całego ciała, masaż, sesja pod lampą infra-red, oczyszczanie twarzy, peeling twarzy, masaż twarzy a na sam koniec peeling i masaż stóp. Coś wspaniałego. Dawno nie czułam się tak zrelaksowana i dawno tyle nie leżałam!! (matki zrozumieją :)




Ten wspaniały czas spędziłam w Villi Romantica w Szklarskiej Porębie.

Na koniec słów kilka o Prezencie Marzeń.
Zasady są proste, wybieracie na stronie przeżycie, które chcecie komuś podarować, kupujecie i gotowe. Prezent przychodzi poczta, jest to pięknie zapakowany kupon, który osoba realizuje w danym miejscu. Wybór jest spory i obejmuje wiele miast, wiadomo, że głównie tych większych, ale i w mniejszych miejscowościach można coś dla siebie znaleźć. Atrakcje przewidziane są zarówno dla dorosłych i dla dzieci, jest w czym wybierać (ponad 3500 atrakcji). Każdy "prezent" jest dokładnie opisany, dzięki czemu wiecie czego się spodziewać. Później wystarczy, że umówicie dogodny dla Was termin w wybranym miejscu. Mam nadzieję, że portal poszerzy swoją działalność i skupi się również na mniejszych miejscowościach (mimo naprawdę sporej liczby lokalizacji - aż 1376), brakuje w nich szczególnie atrakcji dla dzieci, więc miło będzie jak wkrótce się to zmieni :)

Całą relację z tego dnia możecie zobaczyć na moim Instagramie @kolorlova w zapisanych relacjach, zapraszam!

Komentarze

  1. Super pomysl na przent :) Zapraszam rowniez na mojego bloga o podobnej tematyce http://mamaa2018.blogspot.com/ :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat wczoraj rozmawiałam ze znajomymi o tym, że chyba lepiej w prezencie dostawać przeżycia zamiast rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis. Taki prezent to rzeczywiście ciekawa opcja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki dzień w SPA to super sprawa. A o takiej formie prezentu słyszę pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ by mi się przydało takie SPA

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie firmy to świetna inicjatywa. Można kupić voucher na jakieś przeżycie, a osoba obdarowana skorzysta z prezentu kiedy będzie chciała. Nie zawsze może mieć czas w swoje urodziny, może wykorzystać prezent po miesiącu, dwóch, a nawet aż do roku od daty zakupu vouchera.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki dzień w SPA to super pomysł na relaks

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień Spa to świetna opcja! Myślę, że każda kobieta marzy o czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis! Za niedługo sama wybieram się do SPA na urodzinowy wyjazd z mężem. Nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz