Zimowe wyprzedaże, czyli zakupy poprawią humor każdej kobiecie :)

Miałam dziś okazję pochodzić sobie po sklepach i po oglądać zarówno rzeczy dla maleństwa, jak i ciążowe dla mnie. Ku moim mega zdziwieniu w H&M były naprawdę kosmiczne przeceny. Ciążowe jeansy były przecenione z 150 zł na jedyne 30 zł!!! Do teraz nie mogę wyjść z szoku. Oczywiście kupiłam sobie jedną parę. Mogłam niby wziąć dwie, ale byłam akurat w trakcie licytacji jeansów własnie z H&M na Allegro, więc odpuściłam. Aukcję wygrałam i drugie jeansy mam za 9 zł, więc jestem dziś przeszczęśliwa :)
Do tego zaszłam do KappAhl i nawet nie wiedziałam, że są tam tak piękne ubranka dla dzieci. Takie właśnie jak lubię, uniwersalne, oryginalne nie przesadzone różem lub niebieskim. Bo niestety w większości sklepów ciuszki są albo różowe, albo niebieskie. Sami zobaczcie jakie piękne :)
Jestem zachwycona tymi ubrankami :)

Poza tym dorwałam w KappAhlu stanik ciążowy do karmienia, to wcześnie, wiem, ale kosztował jedynie 20 zł i wzięłam go troszkę na wyrost, będzie idealnny za kilka miesięcy :)

Kończąc zakupy zaszliśmy do Smyka i kupiliśmy 3 pary łapek niedrapek za jedyne 5 zł :) Także super, super zakupy i wyprzedaże! Dzień uważam za udany :)

Komentarze