Nowy rok - duże zmiany

Dopiero zmoblizowałam się, żeby napisać chociaż krótką notkę, bo nowy rok już nastał, a tu dalej pustki. Moja nieobecność i przerwa w pisaniu była na początku, oczywiście, spowodowana Świętami, a niestety później grypą jelitową. Całe szczęście nie trwało to aż tak długo, ale Sylwestra spędziłam leżąc na kanapie. Teraz już odzyskałam apetyt i w końcu chce mi się jeść :) Na wizycie w środę zobaczę czy przybyło mi trochę kilogramów, bo brzuszek rośnie z dnia na dzień. Mam teraz w pasie ok. 90 cm.


Co robić gdy dopadnie Was grypa jelitowa w ciąży? Jeśli nie ma wysokiej gorączki to dobrze i nie ma powodu do paniki. Przy gorączce powyżej 38 stopni trzeba wziąć paracetamol i najlepiej wybrać się do lekarza. Przede wszystkim trzeba dużo pić, wody, lekko słodzonej herbaty. Jeśli możemy coś jeść, to jedzmy potrawy lekkostrawne i stosujmy dietę do czasu, aż nie poczujemy się dobrze. Dużo odpoczywamy i nie pozostaje nic innego jak czekać, aż nam przejdzie. Jeśli grypa jeliotowa na ostry charakter to oczywiście skontaktujmy się z lekarzem. Ja na szczęście przechodziłam ją dość łagodnie i objawiła mi się ona bólem żołądka, dreszczami i bólami mięśni.

Leżąc i dochodząc do siebie po grypie jelitowej rozmyślałam nad kupnem różnych rzeczy dla dziecka i swoje przemyślenia umieszczę już w kolejnym poście.  Tymczasem doszło do mnie, że ten rok będzie naprawdę wyjątkowy. Urodzi się nasze ukochane i upragnione dziecko, a doychczasowe życie tak naprawdę zmieni się nie do poznania :) Będzie cudownie, choć czasem oczywiście nachodzą mnie różne myśli i wątpliwości, ale to zupełnie normalne. Czasem zupełnie nie wierzą w to co się dzieje, bo to takie niesamowite.

Dużo zdrowia dla Was wszystkich w tym Nowym Roku i spełnienia wszystkich marzeń!

Komentarze