Dziewczynka! :)

W końcu się dowiedzieliśmy! W końcu nasze dziecko postanowiło się ujawnić, że jest dziewczynką! Także będziemy mieli córeczkę :) Karolinkę :) Moje przeczucie się sprawdziło, ale przeczucia innych, że "wyglądam na chłopca" nie, więc zabobony typu "dziewczynka odbiera mamie urodę" lub "brzuch jak piłka to na chłopca" całkiem się nie sprawdziły. Radość dziś we mnie ogromna, jak miło dowiedzieć się kogo nosi się pod sercem. To naprawdę niesamowite.
Poza tym z Malutką wszystko dobrze, siedziała sobie ułożona główkowo i czuję to bardzo, a już najbardziej to chyba czują to moje biedne żebra, ale co zrobić, dziewczyna ma siłę :) Z pomiarów wyszło, że jest 1-2 tygodnie starsza i lekarz powiedział, żebym szykowała się raczej na koniec maja niż na początek czerwca, więc zostały mi jeszcze jakieś 2 miesiące, oby tylko Karolcia nie chciała wyjść za szybko. Z zaleceń lekarza nadal odpoczynek, bo co prawda z szyjką się od ostatniej wizyty znacznie poprawiło, ale i tak muszę na siebie uważać. Do tego zestaw tabletek: żelazo nadal, do tego doszedł magnez i standardowo nospa.

To teraz nie pozostaje mi nic innego jak zabrać się za pranie tych dziewczęcych ubranek i sukieneczek, które dostałam od kuzynki :)

Komentarze