Kosmetyki dla dziecka i akcesoria do łóżeczka

Wyprawka dla maleństwa już prawie w pełni skompletowana. Brakuje jeszcze najważniejszej rzeczy, czyli wózka i fotelika, a z drobnostek kosmetyków i akcesorii do łóżeczka. Powoli zaczęliśmy się orientować jakie wózki nam się podobają i na jaki nas stać. Sprawa jest o tyle ciężka, że na ten temat poświęcę osobnego posta.

Jeśli chodzi zaś o kosmetyki dla maluszka to nie zamierzam na początek kupować ich zbyt wiele. Na razie mam kupione mydełko Bambino, nie wiem jednak czy będę go używać, bo wygodniejszy byłby żel do mycia np. z pompką. Poczytałam składy niektórych kosmetyków i wołają one o pomstę do nieba. Najlepszy wydał mi się Rossmannowski żel Babydream (do tego ma pompkę) i chyba właśnie go zakupię. Do tego wezmę krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała też Babydream i na tym zakończę kosmetyczne zakupy. Zastanawiam się tylko jeszcze nad kremem na ewentualne odparzenia i kupię albo Bepanten albo zielony Linomag. Zobaczę też w Rossmannie, bo wydaje mi się, że tam w serii Babydream też jest taki krem na odparzenia. W apteczce mam też zasypkę Alantan, która też może się przydać. Więcej kosmetyków na razie nie zamierzam kupować, bo będę musiała zobaczyć czy nasze dziecko nie odziedziczyło po mnie atopowego zapalenia skóry, wtedy konieczne będą emolienty. Mam nadzieję, że w tej kwestii geny poszły po tatusiu :)

Pisząc wyżej o akcesoriach do łóżeczka miałam na myśli (ochraniacz, pościel, rożek i kocyk). To minimum jakie muszę mieć. Na razie nie będę kupować kołderki ani poduszki, bo początkowo dziecko nie powinno spać na poduszce, a że będziemy mieć lato to sądzę, że maluch będzie spał albo w rożku, albo pod kocykiem obleczonym poszewką. Jeden kocyk co prawda już mam, ale muszę mieć drugi do wózka. Wszystko zamówię prawdopodobnie na Allegro, bo oczywiście wychodzi najtaniej i upatrzyłam też sobie wzory, które bardzo mi się podobają.

Zastanawiam się nad takim wzorem. Pościel, rożek i ochraniacz na łóżeczko.


Jeden kocyk mam już bawełniany, a drugi chciałabym dokupić cieplejszy, np. z mikrofibry. Upatrzyłam dwa wzory.

Takie ładne te różne rzeczy, że oczywiście chciałoby się mieć większość z nich :) 

Komentarze