Ostatnie zakupy dla maluszka

, , 2 comments
Skorzystałam z niedzieli i zamówiłam w końcu ostatnie potrzebne rzeczy. Zdecydowaliśmy się w końcu na wózek Camarelo Sevilla w kolorze beżowym i na fotelik Maxi Cosi Citi - pisałam o nich w poście o wyborze wózka. Stwierdziliśmy, że zamówimy to już teraz, bo nigdy nie wiadomo co może się przydarzyć, a czas nagli. Później będą Święta, majowy weekend i różnie może być z tymi zakupami przez Internet. Poza tym znaleźliśmy wózek ze wszystkimi akcesoriami w bardzo dobrej cenie i czekamy teraz z niecierpliwością aż całość do nas przyjdzie. Brakowało nam jeszcze rożka, ochraniacza na łóżeczko i poszewek na pościel, więc też dziś zdecydowałam się już zamówić całość. Wszystko zamówiłam w jednym wzorze:

Ten wzór jakoś najbardziej przypadł mi do gustu. Nie chciałam nic pstrokatego i różowego, stąd taki niebieski misiu :) Do tego rożek w takim samym wzorze. Wypełnienie pościeli kupimy dopiero za jakiś czas, bo początkowo maleństwo i tak nie będzie spało pod kołderką ani na poduszce.

Wczoraj mąż skręcił łóżeczko i ustawił materac, aby się wietrzyło, a ja zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę mało czasu mi już zostało, dlatego cieszę się, że już mamy prawie wszystko gotowe :) Pozostaje mi tylko czekać na zamówione rzeczy, spakować torbę do porodu i oczekiwać, aż maluszek zdecyduje przyjść na świat :)

2 komentarze:

  1. Nie dość że mamy takie same imiona, z tego samego województwa jesteśmy to jeszcze mam podobny do ciebie gust! Też chciałam coś spokojnego i przyjemnego dla oka, ale niestety byłam w mniejszości, bo największe zdanie w tym temacie miał mój narzeczony i jego mama... No ale po wielu kompromisach zdecydowaliśmy się na taki:

    http://web.jagoda4kids.pl/primooo/3cz180owieczkiroz.jpg


    Mimo że jeszcze trochę czasu (do 2 miesięcy) to wole mieć wszystko przygotowane od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też rozważałam te owieczki, ale w kolorze beżowym :)

    OdpowiedzUsuń