Top 5 rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie ciąży

Mój kolejny ranking. Tym razem postanowiłam zastanowić się nad tym, bez czego nie wyobrażam sobie ciąży. Oczywiście dałoby się bez tych rzeczy przeżyć, ale dzięki nim ciążę przechodzę o wiele bardziej radośnie :)



Top 5 rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie ciąży:

1. LODY! Mogłabym je jeść na okrągło. Na śniadanie, obiad i kolacje. Polubiłam nawet takie smaki, za którymi nigdy nie przepadałam, czyli np. truskawkowe. Pisząc to aż leci mi ślinka :) Dobrze, że w zamrażarce mam zapas 3 różnych smaków, to będę mogła zaspokoić zaraz tę zachciankę. 

2. Sok pomarańczowy, pomarańcze. Kwaśny sok to jest coś niesamowitego. Mogę pić litrami i jeszcze nigdy nie miałam dość. Taki świeżo wyciskany to już w ogóle marzenie. Dobrze, że część ciąży przechodziłam zimą, wtedy pomarańcze były najlepsze :)

3. Jeansy ciążowe. Świetny wynalazek, który polecam wszystkim przyszłym ciężarówkom. Nic nie uwiera, nic nie gniecie, pas dobrze przytrzymuje brzuszek, jednym słowem, będę chyba za nimi tęsknić.

4. Duże, wygodne łóżko. Zajmuję teraz więcej miejsca niż kiedyś, dlatego nie wyobrażam sobie spania na wersalce lub czymś innym. Mimo dużego brzuszka, rozpychającego się w nocy psa i męża dobrze się wysypiam :)

5. Czasopisma ciążowe, książki o ciąży i macierzyństwie, Internet. Lubię czytać o tym, co mnie dotyczy, dlatego od początku ciąży korzystam z różnych czasopism, w szczególności mogę polecić "M jak mama". Przeczytałam też kilka książek o ciąży i macierzyństwie, aktualnie jestem w trakcie czytania książki "Najszczęśliwsze niemowle w okolicy" H. Karpa i jestem nią zachwycona. Autor podaje proste metody na uspokojenie maluszka. Postaram się je zastosować i później będę mogła opisać czy były one skuteczne. W Internecie korzystam głównie z forum dyskusyjnego, bez którego też nie wyobrażam sobie ciąży. Nie sądziłam, że kiedykolwiek będę udzielać się na jakimkolwiek forum, ale te daje dużo wsparcia i możliwość wymiany doświadczeń, wiedzy.

Na koniec dodam, że przede wszystkim nie wyobrażam sobie ciąży bez mojego MĘŻA, bo nikt nie daje mi tyle wsparcia w tym czasie tak jak on :) Dużo mi pomaga i pozwala przeżyć ten czas wyjątkowo i za to właśnie mu dziękuję :)

Komentarze

  1. Dokładnie takie same rzeczy byłyby na mojej liście! No, oprócz jeansów na rzecz leginsów, które nosze od początku ciąży, bo jeansy są dla mnie trochę za sztywne :) Uwielbiam leginsy, mam takie połyskujące że niby bardziej eleganckie, ale najukochańsze to te z wysokim brzuszkiem, miodzio <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz