Powrót do formy po porodzie

Podczas ciąży, w szczególności wtedy, gdy przybywały kolejne kilogramy, zdarzało mi się myśleć jak będę wyglądać po porodzie i ile czasu zajmie mi zrzucanie ciążowych kilogramów. Gdy pod koniec ciąży zobaczyłam na wadze aż 18 kg na plusie trochę mnie to przeraziło, ale jak się później okazało głównie waga ta spowodowana była opuchlizną i zatrzymaną wodą. Nie wiem ile kilogramów zrzuciłam bezpośrednio po porodzie, bo zważyłam się dopiero po powrocie do domu. Bardzo szybko udało się zrzucić ciążowe kilogramy, bo teraz zostało mi do wagi wyjściowej jedynie 2 kg. Jak to się robi? Ja nie zrobiłam zupełnie nic. Jem normalnie, muszę się przecież dobrze odżywiać. Nie ćwiczę, bo nie mam na to czasu i siły, z aktywności pozostaje noszenie dziecka, lulanie dziecka, karmienie piersią i spacery. To pewnie dużo, bo jak widać działa :) Biodra też powoli się schodzą i zaczynam mieścić się w niektóre spodnie sprzed ciąży, a skóra na brzuchu wcale nie jest straszna. W ogóle myślałam, że skóra po porodzie na brzuchu będzie wisząca i (delikatnie mówiąc) nieciekawa, a pozostał jedynie brzuszek, a nie sama skóra (jak wcześniej sobie myślałam). Także wszystkie ciężarówki - nie martwcie się ciążowymi kilogramami :) bo można je równie szybko zgubić, jak się ich nabawić :)

Komentarze

Prześlij komentarz