Fanpage na Facebook'u

Długo się nosiłam z tym zamiarem, ale w końcu założyłam fanpage bloga na Facebook'u. Pomysł wydaje mi się fajny, bo nie zawsze mam czas, żeby napisać coś dłuższego na blogu, a tak będę mogła wrzucać Wam krótkie informacje na Facebook'u :) Zapraszam do polubienia https://www.facebook.com/bedemamusia Chciałabym, żeby mój pomysł wypalił i żeby fanpage też żył swoim życiem jak blog :) Mam nadzieję, że niedługo uda mi się dłużej siąść do komputera i nadrobić blogowe zaległości, bo sporo tematów, aby się nimi z Wami podzielić.

A co nowego u nas?
- Ząbek powoli wychodzi, już jest coraz bardziej widoczny. Drugi też lada dzień powinien się wybić.
- Karolcia coraz częściej podnosi pupę do góry, gdy leży na brzuszku.
- Zdobyła ostatnio nową umiejętność, łapie za swoje stópki i próbuje brać je do buzi.

Komentarze

Prześlij komentarz