Z myślą o zimie

, , 12 comments
Na dworze ciągle panują ciepłe jesienne klimaty, ale my już zaczęłyśmy myśleć o zimie, bo u nas w górach zima lubi zaskoczyć. Stąd też kupiliśmy dla Karolci śpiworek, a dla mnie mufkę do wózka, aby nie było mi zimno w ręce.
Mufka z wełną w środku
Chwilę się zastanawiałam w ogóle nad zakupem śpiworka, ale stwierdziłam w końcu, że może być przydatny, w szczególności, jeśli zdarzy się, że Karolcia będzie musiała w środku zimy przesiąść się do spacerówki. Śpiworek też ma wełniane wypełnienie a z zewnątrz ma warstwę, której nie straszne żadne śniegi. Kolorem będzie pasował do gondoli. Ma w środku wycięcie na pasy dlatego pasuje również do fotelika i spacerówki. Całość zapinana jest na zamek.


Mam nadzieję, że użyjemy go chociaż raz, bo jeśli nadal będzie taka piękna pogoda to możemy tylko pomarzyć :)

12 komentarzy:

  1. Śliczny! Widać, że bardzo cieplutki! Sama z przyjemnością bym się w niego wtuliła hehehe ;) Drogi był?
    Ja właśnie jestem na etapie wybierania śpiworka... i już sama nie wiem który wybrać... na pewno będzie ten w groszki, który pokazywałam na liście wyprawkowej, tylko zastanawiam się nad środkiem... żółty, miętowy, czy wrzosowy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, co, bardzo tanio go kupiłam, oczywiście na Allegro, za 36 zł! Nie chciałam droższego, bo nie wiedziałam czy się w ogóle przyda. Bałam się, że może za tą cenę będzie to jakiś shit, ale mile mnie zaskoczył :)

      Wybrałabym miętowy :)

      Usuń
    2. a moglabys go wsadzic do fotelika i pstryknac zdjecie, jak on sie w nim miesci? bo mi sie wydaje ze on raczej do spacerowki niz fotelika, ale moze to takie złudzenie.

      Usuń
    3. Jasne, pstryknę dzisiaj i dodam zdjęcie na profil na Facebook'u. Jak go kupowałam to też wydawało mi się, że się nie zmieści, ale pasuje idealnie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mufka również kupiona na Allegro

      Usuń
  3. ciekawa jestem jak ten spiworek sprawdza się w foteliku, bo to mogłoby być rzeczywiscie praktyczne. Mufkę też planuję zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten śpiworek, ale na razie cieszmy się ładną jeszcze pogodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A my nie mieliśmy takiego śpiwora;/

    OdpowiedzUsuń