100 tysięcy wejść!

Z okazji 100 tysięcy wejść na bloga obiecałam Wam niespodziankę. Jest nią blogowe rozdanie. Cieszycie się? :)

Przy współpracy z Kącikiem Pusi i Pysia mam dla Was zabawkę w stylu Tildy.
Do wygrania taka oto Pani Zajączkowa:

Zabawka w stylu Tildy, którą możecie zgarnąć w rozdaniu

A oto regulamin rozdania:
1. Polub mój profil na FB
2. Polub profil Kącika Pusi i Pysia na FB
3. Zostaw komentarz ze swoim imieniem i mailem
4. Opcjonalnie - dodaj banerek rozdania na swojego bloga.
5. Czekaj z niecierpliwością na losowanie :)

Banerek rozdania, który możecie dodać na swojego bloga

W rozdaniu mogą brać udział blogujące mamy, ale również te, które bloga nie mają. Wystarczy wtedy polubić dwa fanpage na FB.

Zapraszam do zabawy!

Komentarze

  1. Profile na FB polubiłam jako Sana Rx.
    Banerek konkursowy umieściłam na moim blogu: http://raczkowanie.blogspot.com/p/rozdania.html
    Roksana, raczkowanie@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeśli moge wysłać paczkę na adres do Polski i przy okazji ja sobie odbierzesz to jak najbardziej :)

      Usuń
    2. Jeśli moge wysłać paczkę na adres do Polski i przy okazji ja sobie odbierzesz to jak najbardziej :)

      Usuń
    3. No przeciez! W lipcu akurat jedziemy do Polski :)

      Usuń
  3. Codzienność życia
    vide.cul.fide@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dalszych sukcesów! :)

    bellazpociagu.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  5. Marika, okruszkowewschody@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz