100 tysięcy wejść!

, , 13 comments
Z okazji 100 tysięcy wejść na bloga obiecałam Wam niespodziankę. Jest nią blogowe rozdanie. Cieszycie się? :)

Przy współpracy z Kącikiem Pusi i Pysia mam dla Was zabawkę w stylu Tildy.
Do wygrania taka oto Pani Zajączkowa:

Zabawka w stylu Tildy, którą możecie zgarnąć w rozdaniu

A oto regulamin rozdania:
1. Polub mój profil na FB
2. Polub profil Kącika Pusi i Pysia na FB
3. Zostaw komentarz ze swoim imieniem i mailem
4. Opcjonalnie - dodaj banerek rozdania na swojego bloga.
5. Czekaj z niecierpliwością na losowanie :)

Banerek rozdania, który możecie dodać na swojego bloga

W rozdaniu mogą brać udział blogujące mamy, ale również te, które bloga nie mają. Wystarczy wtedy polubić dwa fanpage na FB.

Zapraszam do zabawy!

13 komentarzy:

  1. Profile na FB polubiłam jako Sana Rx.
    Banerek konkursowy umieściłam na moim blogu: http://raczkowanie.blogspot.com/p/rozdania.html
    Roksana, raczkowanie@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja też mogę z Niemiec? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli moge wysłać paczkę na adres do Polski i przy okazji ja sobie odbierzesz to jak najbardziej :)

      Usuń
    2. Jeśli moge wysłać paczkę na adres do Polski i przy okazji ja sobie odbierzesz to jak najbardziej :)

      Usuń
    3. No przeciez! W lipcu akurat jedziemy do Polski :)

      Usuń
  3. Codzienność życia
    vide.cul.fide@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dalszych sukcesów! :)

    bellazpociagu.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  5. Marika, okruszkowewschody@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. poznanska.malgosia@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń