Darmowa Szkoła Rodzenia Online

Jak wiecie i widzicie blog poszedł ostatnio mocno w kierunku dzieciowym ;) w sumie nie ma się co dziwić ;) Mam jednak nadzieję, że przyszłe mamy również nadal mnie odwiedzają i korzystają z moich porad, które dodawałam w czasie ciąży. Aby jednak nie zapomnieć o Was, kochane przyszłe mamusie, mam dla Was coś ekstra. Darmową szkołę rodzenia online. Sprawa jest prosta, wystarczy zarejestrować się TU.

Rejestracja jest DARMOWA i korzystanie z kursu również. Dla zachęty każda osoba, która się zarejestruje dostanie miły upominek :)

Wiadomo, że nie w każdej miejscowości istnieją Szkoły Rodzenia, a niektórych są tylko takie, za które trzeba zapłacić. W Szkole Rodzenia Online dowiecie się wszystkiego o ciąży, porodzie i opiece nad noworodkiem bez wychodzenia z domu. Wygodne, prawda? Więc korzystajcie :)


Komentarze

  1. Super sprawa, chociaż ja jestem po wszystkim. I to dwa miesiące przed czasem... Chociaż kto wie może kiedy minie strach (wiem, wiem to nie minie) skorzystam z takiej pomocy.

    Z pomysłu na wykorzystanie ama z poprzedniej notki na pewno skorzystam! Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej szkole online. Ja akurat nie skorzystam, bo właśnie chodzę do Szkoły Rodzenia, którą prowadzi wspaniała położna z powołaniem. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz