Blogowe rozdanie

Zastanawiałam się z jakiej okazji zrobić Wam mały konkursik, a właściwie blogowe rozdanie. Może z okazji stale rosnącej liczby wejść? A może z okazji tego, że do 400 polubień profilu bloga na Fejsie brakuje tylko 3? :) Jaka by to okazja nie była bardzo Was lubię stąd też mam dla Was małą niespodziankę. Sprawa będzie prosta, a o wygranej będzie decydować szczęście, tudzież losowanie.

Słyszałyście kiedyś o okładkach na książeczki zdrowia? Czy Wasze pociechy mają takie okładki? Moja nie miała, a ja nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. Jednak matka wszystkiego nie ogranie ;) Tkwiłam w tej niepewności do czasu, aż moja koleżanka nie założyła na Facebook'u profilu swojej twórczości. Mamine Szyjątka - to tam powstają przepiękne filcowe okładki dla maluszków, a ostatnio również etui na telefony. Sami zobaczcie jaką mam zdolną koleżankę :)


To właśnie jedna z tych okładek może trafić do Was. Jeśli wygra mama chłopca powędruje niebieska sówka, jeśli dziewczynki czerwona. Podoba się? Głupie pytanie, pewnie, że się podoba :) Tym bardziej, że od tego roku książeczki zdrowia dziecka są obowiązkowe, więc dobrze by było, aby się nie zniszczyły.

Co należy zrobić, aby wziąć udział w losowaniu?
1. Polubić lub już być fanem profilu BędęMamusią.
2. Polubić lub już być fanem profilu Mamine Szyjątka.
3. Udostępnić konkursowe zdjęcie na Facebook'u.
4. Zaprosić do zabawy jedną osobę i napisać w komentarzu, którą okładkę wybieracie.
5. Zgłaszać możecie się od teraz do 14.02.2016 r. do godz. 23:59 :)
6. Wyniki losowania 15.02.2016 r.


EDIT: A oto wyniki konkursu: okładkę z sówką wygrywa Kamila Musińska Wawrzyniak. Gratulacje! :) Proszę o kontakt z koleżanką z Maminych Szyjątek w celu ustalenia, którą okładkę i gdzie mamy wysłać :)

Komentarze

  1. Gratulacje dla zwycięzcy! Okładki piękne, sówki cudne. Pewnie było bardzo ciężko się zdecydować, którą wybrać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz