Jaki termometr bezdotykowy wybrać dla dziecka?

Przy kompletowaniu wyprawki zastanawiałam się nad wyborem termometru dla dziecka. Rozważałam bezdotykowy lub elektroniczny. W końcu padł wybór na elektroniczny i niestety nie był on dobry. Całe szczęście Karolcia nam nie chorowała i termometr nie musiał być często używany. Jeszcze przy niemowlaku było to jakoś do ogarnięcia, tak przy coraz starzej Karolci nie dało się tej temperatury zmierzyć. Stąd też zaczęłam się zastanawiać nad termometrem bezdotykowym. Ale jaki wybrać? Tyle ich na rynku...

Zanim zdecydowałam się na ten jedyny, przeczytałam bardzo dobry artykuły, do przeczytania którego Was również zapraszam (klikając na tytuł zostaniecie do niego odniesieni).
Jak wybrać dobry termometr bezdotykowy dla dziecka?

W skrócie napiszę Wam na czym najbardziej mi zależało. Przede wszystkim chciałam mieć termometr dobrej firmy, która produkuje sprzęt w swoim rodzimym kraju, a nie po taniości w Chinach. Chciałam, żeby był prosty w użyciu i mierzył zarówno temperaturę ciała, jak i np. wody, mleka, otoczenia. A najważniejsze, było dla mnie to, aby automatycznie się kalibrował. Już Wam tłumaczę, dlaczego to takie ważne. Kalibracja termometru względem otoczenia jest bardzo ważna, ponieważ bez niej, termometr może zakłamywać wyniki. Stąd też wielu ludzi jest niezadowolonych z termometrów bezdotykowych sądząc, że źle mierzą temperaturę. Jeśli nie mają kalibracji to mogą pokazywać złe wyniki, dlatego bardzo ważne, aby termometr, który wybierzecie miał taką opcję.



Przedstawię Wam termometry, które rozważałam i pokażę, jaki w końcu wybrałam. Skupiłam się na jednej włoskiej firmie Tecnimed, która przekonała mnie tym, że sprzęt jest produkcji rodzimej, ma niezwykłą jakość i wysoką precyzję pomiaru.
http://medyczny-rzeszow.pl/p/78/623/termometr-thermofocus-01500a3-bezdotykowy--termometry.html
1. Termometr bezdotykowy Thermofocus 01500A3 - zdecydowaliśmy się na ten model. Ma podświetlany wyświetlacz, co jest bardzo wygodne. Posiada automatyczną kalibrację względem otoczenia, na czym jak już wiecie bardzo mi zależało. Zapamiętuje ostatnie 9 pomiarów. Ja jestem z niego bardzo zadowolona, bo jest prosty i szybki w obsłudze. Nie wiem jak mogłam męczyć się ze zwykłym elektronicznym termometrem, ale to dlatego, że nie wiedziałam o tej kalibracji i sądziłam, że termometr bezdotykowy będzie źle mierzyć temperaturę. Dobrze, że w porę się wyedukowałam ;)
http://medyczny-rzeszow.pl/p/78/622/termometr-thermofocus-0700a2-bezdotykowy-termometry.html
2. Termometr  bezdotykowy Thermofocus 0700A2 - jest to model niższy od naszego - opisanego wyżej. Różni się tym, że nie ma podświetlanego wyświetlacza, co może nie jest wielkim minusem, ale ułatwia odczyt temperatury np. w nocy. Sam się kalibruje, ale potrzebuje na to 3 minut, zanim zacznie pomiar w innym pomieszczeniu, w którym nastąpiła różnica temperatury. Jeśli komuś nie przeszkadzają te dwie rzeczy, to z pewnością będzie zadowolony.
http://medyczny-rzeszow.pl/p/78/624/termometr-visiofocus-06400-bezdotykowy-termometry.html
3. Termometr bezdotykowy Visiofocus 06400 - prawdopodobnie jest on najlepszym termometrem na świecie. Ja wiem jedno, z pewnością dobrze wykonanym i bajeranckim. Wyświetla bowiem temperaturę bezpośrednio na ciele lub badanym przedmiocie. Ekstra! Nie trzeba zerkać na wyświetlacz tylko od razu wiadomo co i jak. Moim zdaniem rewelacyjna opcja. Niestety dla niektórych może mieć zaporową cenę, ale wiadomo, że przy takim zaawansowaniu technicznym sprzęt swoje musi kosztować. Producent określa jednak jego żywotność na co najmniej 10 lat, więc jego zakup z pewnością się opłaci. Poza tym ma możliwość pomiaru w trybie ciągłym, więc po skierowaniu na dziecko, wyświetli nam się temperatura ciała, a np. obok na wanienkę od razu temperatura wody. Też bardzo fajna opcja.

A Wy jakich termometrów używacie? Jesteście z nich zadowoleni? Jeśli właśnie stoicie przed wyborem termometru bezdotykowego, to mam nadzieję, że znacznie Wam go ułatwiłam :)


Artykuł powstał przy współpracy z Polskim Sklepem Medycznym

Komentarze

  1. My na początku próbowaliśmy z termometrem tradycyjnym ( wkładanym niemowlęciu w wiadomą część ciała), ale Bąbel zdecydowanie się z nim nie polubił, więc nie udało się nam nim zrobić nawet jednego pomiaru temperatury ;) Od razu przeszliśmy na bezdotykowy, ale z naszego nie jesteśmy tak w 100% zadowoleni, bo nawet pomiary robione w krótkich odstępach czasu sporo się od siebie różnią. Wnioskuję więc, że nie jest zbyt dokładny, a kosztował naprawdę sporo - chyba przepłaciliśmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie wina kalibracji, a raczej jej braku. Ja gdybym nie doczytała pewnie też kupiłabym pierwszy lepszy, ale wiadomo, że czasem człowiek wszystkiego nie jest w sposób ogaranąć ;)

      Usuń
  2. Super sprawa, ja z naszego jestem właśnie średnio zadowolona ale widzę teraz że chyba nie wyedukowalam się dostatecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elektroniczny rzeczywiście jest jeszcze ok przy niemowlakach. Gorzej z takim starszakiem co ma już siłę, by się wyrywać! Muszę pomyśleć o takim bezdotykowym, ułatwiłaś mi sprawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że przy niemowlaku też się sprawdzi, bo jednak to takie fajne móc zmierzyć temperaturę wody do kąpieli w sekundę :)

      Usuń
  4. przymierzam się do zakupu termometru bezdotykowego, gdyż cały czas używam tradycyjnego, ale przy małym dziecku jest to trochę uciążliwe i uważam że nie ma co szukać termometru w supermarketach tylko trzeba zdecydować się na zakup w dobrym sklepie medycznym, oraz lepiej zapłacić raz więcej a mieć pewność z wykonanego pomiaru :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Również zdecydowałem się na zakup Thermofocus 01500A3, jest to świetny termometr bezdotykowy, skontaktowałem się z Polskim Sklepem Medycznym w Rzeszowie i po wysłuchaniu moich potrzeb wskazali mi własnie ten model i jestem zachwycony

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupowałam na portalu medyczny-rzeszow.pl termometr i ciśnieniomierz, tak jak tu napisałaś listę termometrów spośród których wybierałaś, ja również rozważałem mnie więcej te same modele i wybrałam najdroższy Visiofocus 06400 ale mam nadzieję, że posłuży tak jak wskazuje producent przez 10 lat, na ten moment jest wszystko super, ale fajnie że takie porównania i poradniki są bo to bardzo pomaga zdecydować się, mi pomogli Panowie z medyczny-rzeszow.pl, dziękuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wybrałem haxe hw2 bezdotykowy, ma certyfikat renomowanej szwajcarskiej firmy SGS! Mogę polecić z własnego doświadczenia powiem, że szybki i dokładny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam ten haxe HW2, no to warto warto ludziska. Za długo zwlekałam z tym starym

    OdpowiedzUsuń
  9. haxe HW2 u mnie sprawdza się świetnie, sprawdzałam parę razy pod rząd i ok!

    OdpowiedzUsuń
  10. z znacie Haxe HW-2 ? nie drogi, wytrzymały wiem bo upadł parę razy:P polecam. Pomiary dokładne bo robiłem pod rząd

    OdpowiedzUsuń
  11. A może warto przemyśleć jakiś kardio-test? Sprawdźcie sobie np. ten test http://zdrowieija.pl/jaki-termometr-bezdotykowy-kupic/

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam bezdotykowego termometru odkąd zostałam mamą i bardzo taki sprzęt mi pomaga. Model mam Non contact Geratherm. Bezpieczny i higieniczny, nie ma kontaktu z ciałem chorej osoby także wirusy tak swobodnie sobie nie wędrują po domu. Poza tym nie muszę córki specjalnie ustawiać do mierzenia, ważne żeby czółko było odkryte i można mierzyć temp.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze mi się mierzy termometrem MiniTemp Sanity. Jest szybki i dokładny, czyli dwie najważniejsze rzeczy są spełnione. Design też okej, całe sterowanie skomplikowane też nie jest, ale najważniejsze że pomiar jest dokładny, że mi nagle przy którymś pomiarze z rzędu nie wyskakuje gorączka np. 33 stopnie, a już takie przeboje miałam ze starym elektronikiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. No powiem że długo się broniłam przed wymianą termometra na coś nowszego ale jak mi się rtęciówka rozbiła ostatnio to już nie było wyjścia. Kupiłam już coś lepszego teraz, bo model na podczerwień -Non Contact. To jest niemiecki produkt, z tego samego aparatu korzystają lekarze czy pielęgniarki także powinien być faktycznie dokładny. Działa bezproblemowo, szybki, wystarczy 1 s i pomiar gotowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamawiałam wczesną wiosną pierwszy termometr bezdotykowy w życiu i wrażenia są pozytywne. Model jest niemiecki od Geratherm -NonContact. Gwarancji dali mi aż na 5 lat, więc jest nadzieja, że faktycznie trochę nam w domu urządzenie posłuży. Prosta obsługa, można łatwo przełączać między pomiarem temp ciała a pomiarem temp otoczenia czy przedmiotów (przydatna funkcja).

    OdpowiedzUsuń
  16. a ten e-nn fever znasz: http://allegro.pl/e-nn-fever-inteligentny-termometr-bluetooth-i6596143708.html?? jak dla mnie neizastąpiony!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie mi się sprawuje system Geratherm NonContact. Kosztuje więcej niż standardowe termometry, ale z drugiej strony dają na niego bardzo długą gwarancję, do 5 lat, no i ważniejsza rzecz że mierzy bezdotykowo na podczerwień. Całe badanie trwa dosłownie moment. Przydatne jest to że wyniki zostają zapisane w pamięci, także można do starszych badań wrócić w razie potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również polecam Termometr Geratherm NonContact

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto było kupić model BabyTemp jak się nam córka pojawiła na świecie – zdecydowanie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamy termometr BabyTemp w domu i mierzy świetnie, bardzo szybki i przy tym nie fałszuje pomiarów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydatnym urządzeniem jest Baby Temp, zmierzy gorączkę, temp w pokoju i tak samo zupę w talerzu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja rownież polecam termometr Baby Temp

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny artykuł. Bardzo praktyczny :) Spróbuję tą Termometr Microlife.

    OdpowiedzUsuń
  24. dla dzieci najlepsze wydają się bezdotykowe termometry.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe te wasze komentarze sponsorowane, sklepy, portale i firmy... co za żenujący poziom. Janusze marketingu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja przez długi czas stosowałam termometr tradycyjny, ale po urodzeniu dziecka przerzuciłam się na bezdotykowy, na podczerwień (mam dokładnie Diagnostic NC300) jest dużo wygodniejszy i szybszy, przy takim maluszku jest idealnym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz