Czy warto kupić inhalator dla dziecka?

, , 9 comments
Dawno dawno temu jak łapało mnie jakieś małe przeziębienie mama robiła mi inhalacje. Były to inhalacje robione domowym sposobem, czyli standardowo garnek z gorącą wodą i ręcznik do wdychania oparów. Teraz prostym i bezpiecznym rozwiązaniem są inhalatory. Długo nosiłam się z decyzją czy taki inhalator jest nam potrzebny i czy w ogóle z niego skorzystamy. Przecież Karolcia nie choruje. Łapie jednak czasem jakiś mały katar, więc w sumie taki sprzęt by się przydał. Dodatkowo przekonała mnie moja alergia.

Zdecydowałam się na zakupy w specjalistycznym sklepie medycznym (TU), ponieważ nie byłam pewna co wybrać i potrzebowałam porady.

Polecono mi inhalator Med2000 CX Aerokid wraz z zestawem do inhalacji Andy Flow i na taki się ostatecznie zdecydowałam.

Inhalator Med2000 CX Aeorokid jest sprzętem produkowanym we Włoszech, nie jest więc żadną tanią chińszczyzną, na czym bardzo mi zależało. Wyposażony jest w silny silnik tłokowy, co znacznie skraca czas inhalacji (prędkość inhalacji to 16l/min), a przy małych dzieciach to bardzo ważne. Nie każde dziecko jest w stanie grzecznie wysiedzieć przy inhalatorze, więc im krócej tym lepiej. Jak już o zaletach typowo dziecięcych mowa, to sprzęt wyposażony jest w zestaw naklejek, którymi dziecko może ozdobić inhalator, a jak wiadomo dzieci kochają naklejki :) Posiada jedną z najmocniejszych sprężarek na rynku, przez co jest wytrzymały i bezawaryjny. Producent daje mu 3 lata gwarancji. Wyposażony jest w zestaw Andy Flow (który opiszę poniżej), ale jest również kompatybilny ze wszystkimi standardowymi maskami, rurkami i ustnikami.
http://medyczny-rzeszow.pl/p/145/618/med2000-cx-aerokid-szybki-inhalator-dla-dziecka-inhalatory-urzadzenia-inhalatory-oraz-akcesoria.html
Zestaw do inhalacji Andy Flow znajdziecie już w zestawie z inhalatorem powyżej, ale możecie również kupić go osobno. Producent określa działanie sprzętu jako rewolucję w procesie inhalowania dzieci i dorosłych. A to dlatego, że posiada możliwość regulacji tempa inhalacji oraz możliwość regulacji poziomu inhalacji za pomocą trzech specjalnych nakładek:
- nakładka A umożliwia inhalację górnych dróg oddechowych
- nakładka B umożliwia inhalację środkowego odcinka dróg oddechowych (tchawicy, oskrzeli)
- nakładka C umożliwia terapię dolnych dróg oddechowych.
Andy Flow działa w ten sposób, że jako jedyny zmienia rozmiar cząsteczek, które wdychamy. Jest to świetne rozwiązanie, ponieważ drogi oddechowe na różnym poziomie wchłaniają różne wielkości cząsteczek i dzięki temu mogą dotrzeć na konkretne miejsce. Zestaw Andy Flow pasuje do każdego inhalatora, ale dedykowany jest dla CX Aerokid.

http://medyczny-rzeszow.pl/p/146/620/zestaw-do-inhalacji-andy-flow-inhalator-rozpylacz--akcesoria-nebulizatory-maski-filtry-ustniki-inhalatory-oraz-akcesoria.html

Co myślicie o takich urządzeniach? Są według Was niezbędne? A może macie inhalatory dla swoich dzieci, pochwalcie się swoją opinią na ten temat.

9 komentarzy:

  1. Myślę, że przydatne to urządzenie. Pamiętam jak sama za dzieciaka chodziłam na inhalacje, długie siedzenie było dość nudne, ale osobiście je bardzo lubiłam. W sumie samej sobie chętnie zakupiłabym taki sprzęt, często łapię przeziębienia. Warto się zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze tu ciekawe artykuły, ale chyba nie zarabiasz na swoim blogu, a szkoda marnować ruchu, bo pozycje w google masz dobrą, możesz ladnie spieniężyć swoją strone, wygogluj sobie - jak zarobić na blogu drugą wypłatę

    OdpowiedzUsuń
  3. To tak oczywiste ze trzeba mieć taki sprzęt ze aż nie trzeba o tym pisać. Ja mam z apteki za 100 i jest super. Szkoda tylko, że nie napisałaś jak bardzo inhalator pomaga w chorobie bo nie wszyscy wiedzą jak bardzo pomaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wszyscy zdaja sobie sprawe z tej oczywistosci. Z kolei to ze pomaga w chorobie wydalo mi sie wlasnie oczywiste ;)

      Usuń
    2. Dla mnie nie było oczywiste dopóki przy kaszlu córki nie doszedł katar. Dwa razy użyty i zdecydowana poprawa. A wiele osób pyta po co mi ten inhalator? Serio nie wiedzą że tak super działa.

      Usuń
  4. Pamiętam jak pomógł moim maluchom w czasie przeziębień. Od tego czasu mam go zawsze na wyposażeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. również posiadam ten Inhalator jest świetny, a dodatkowo zestaw AndyFlow, naprawdę kompletny zestaw, polecam gorąco. Kupowałam go w Polskim Sklepie Medycznym w Rzeszowie, profesjonaliści w każdym calu: doradzili, przedstawili zasadę działania i cena również zadowalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przydatne urządzenie przyśpieszające leczenie, uświadomili mi to i z własnego doświadczenia już o tym wiem, polecam zakup tego inhalatora, ja kupiłem w medyczny-rzeszow.pl, świetny sklep z wspaniałym personelem w pełni doświadczonych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  7. posiadam taki inhalator, jest świetny spisuje się rewelacyjnie, z pełną odpowiedzialnością mogę każdemu go polecić. Ja go kupiłam tak jak Maciek w sklepie medyczny medyczny-rzeszow.pl

    OdpowiedzUsuń