Seria książeczek o Tupciu Chrupciu

Dziś coś dla miłośników książek. Moja Karolcia to mol książkowy. Codziennie czytamy po kilka książek i sama też lubi je przeglądać, więc nasza biblioteczka wciąż wzbogaca się o jakieś nowości. Dodatkowo odwiedzamy co jakiś czas bibliotekę, żeby wypożyczyć coś, co niekoniecznie musimy koniecznie mieć. Czasem jednak trafi się taka fajna książka, że później zamawiam ją, bo widzę, że Karolcia ją polubiła.


Tak właśnie było z książeczkami o Tupciu Chrupciu, których autorką jest Eliza Piotrowska. Któregoś dnia wypożyczyłyśmy jedną z nich z biblioteki i Karolci bardzo przypadła do gustu. Mogę śmiało powiedzieć, że jest na równi z Kicią Kocią, a nie jest łatwo z nią konkurować ;)

Historie o Tupciu Chrupciu są takie "życiowe". Dziecko może się z nimi spotkać na co dzień i myślę, że dlatego są takie lubiane. W serii ukazały się do tej pory: "Dbam o zęby", "Nie chcę jeść", "Idę do lekarza", "Ja się nie boję", "Kapryśna myszka", "Nie dam sobie dokuczać", "Przedszkolak na medal", "Mam rodzeństwo", "Nie mogę zasnąć", "Umiem się dzielić", "Urodzinowy prezent", "Wizyta u dziadków", "Żegnaj pieluszko", "Nie chcę się myć", "Tupcio Chrupcio jest kłamczuszkiem", "Mama Tupcia Chrupcia idzie do pracy". Chyba udało mi się wymienić wszystkie, ale pewności nie mam.

Książeczki można kupić w dwóch wersjach. W twardej oprawie i miękkiej, przy czym jest to mniejszy format. Mi to zupełnie nie przeszkadza, wolę te ekonomiczne, są poręczniejsze.


A tak wyglądają w środku. 



Może nie są to ilustracje, które trafiają w mój gust, ale najważniejsze, że podobają się córce.

Znaliście Tupcia Chrupcia? A może kojarzycie go z kanału MiniMini, gdzie leci właśnie bajka o Tupciu Chrupciu?

Komentarze

  1. Mamy kilka książeczek o Tupciu, Bąbel bardzo je lubi :) Myślę, że z czasem zgromadzimy w biblioteczce pełną kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tej serii :) U nas króluje Kicia Kocia i Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz