Wesołych Świąt!

Wybaczcie moją dłuższą nieobecność tutaj. Świąteczne przygotowania pochłonęły mnie całkowicie. Podjęłam się organizowania wigilii, więc mam ręce pełne roboty ;) Ale nie narzekam, uwielbiam pieczenie i gotowanie - jestem w swoim żywiole :) Tylko czasu na inne rzeczy mało. Mam nadzieję, że po świętach uda mi się trochę przystopować, tego bym sobie życzyła w Nowym Roku. A Wy jakie macie życzenia?



Z okazji, że święta już tuż tuż, chciałam złożyć Wam najszczersze życzenia. Dużo zdrowia, szczęścia w życiu, pociechy z dzieci i zrealizowania wszystkich założonych planów (chociaż pamiętajcie, jak coś pójdzie nie tak, to świat się nie wali :)). Niech Wasze maluchy zdrowo się rozwijają, nie psotą za dużo i chętnie jedzą przygotowane przez Was obiady ;) a bunt dwulatka i ząbkowanie omija Was szerokim łukiem! :)
Wesołych Świąt!

Komentarze

  1. Wesołych Świąt, Kochana ! Niech się spełni wszystko to, o czym tylko sobie zamarzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych świąt:) jak bedzie zdrowie to bedzie wszystko;) do buntu dwulatka niby jeszcze trochę, ale mam wrazenie, ze to juz sie dzieje..;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz