Ulubiona zabawa Karolci

Znowu muszę niestety wytłumaczyć się Wam z mojej dłuższej nieobecności w sieci. Mój Instagram jest tymczasowo zawieszony ze względu na stary telefon, na którym aktualnie działam. Nie mam możliwości zainstalowania tejże apki, więc jestem zmuszona być na odwyku ;) Posty na blogu jak widzicie też się nie pojawiają, bo zjechała się do nas rodzinka i mamy tutaj niezły młyn :) Karolcia zachwycona kuzynkami, świetnie się ze sobą bawią i naprawdę cieszę się, że ma tak wspaniały kontakt z nimi, mimo iż nie mieszkają blisko nas i spotykamy się od czasu do czasu.

Aktualnie moje dziecko śpi. Wymęczone ciągłą zabawą, której ja na takim poziomie nie mogę jej zapewnić. Jednak starsze kuzynki mają lepsze pomysły niż ja ;) Jak one się pięknie bawią, aż miło popatrzeć.

Zauważyłam, jeszcze przed ich przyjazdem, że Karolcia weszła w całkiem inny etap zabawy. Przez ostatnie dwa tygodnie najlepszą zabawą były relacje. A to lalkami, a to misiami. Niesamowite, że 2,5 latek już potrafi się w takie coś bawić. Byłam przekonana, że to domena starszych dzieci, a tu proszę. Karolcia wymyśla, że lalki idą na plaże, albo że jadą gdzieś pociągiem. Ma bardzo rozbudowaną wyobraźnię i mało potrzeba jej, aby zabawa była udana. Cieszy mnie to.

Ostatnio odrzuciła układanie puzzli i rysowanie, właśnie na rzecz takich zabaw. Ale zauważyłam już, że ma pewne fazy na konkretne zabawy. Jak układała puzzle to pół dnia potrafiła to robić, jak budowała klockami to tylko klockami. A teraz właśnie bawi się w dom, w przyjaźnie. Miło patrzeć na coś takiego.

A w co najbardziej lubią bawić się Wasze dzieci?

Komentarze

  1. U nas ostatnio Bąbel najchętniej bawi się w "zamianę ról" - czyli na przykład stwierdza, że ja jestem synkiem, a on mamą ;) No i kładzie mnie do łóżka, nakrywa kocykiem, pokazuje obrazki w książeczkach, na niby czymś tam karmi - czyli zachowuje się dokładnie tak, jak ja wobec niego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz