Plebiscyt testerka sukcesu

Dziś dzielę się z Wami moim małym osiągnięciem, które dzięki Wam, może stać się jeszcze większe. Jakiś czas temu miałam okazję udzielić wywiadu dla portalu Sukces Jest Kobietą i dla portalu EksMagazyn. Pisałam o tym TU.

Na te zdjęcie możecie głosować :)

Tydzień temu na Facebook'u, a konkretnie na fanpage'u Sukces jest kobietą ruszył plebiscyt na testerkę sukcesu, w którym biorę udział. Do wygrania jest wywiad w książce, dlatego bardzo mi na tym zależy. Zawsze marzyłam o tym, aby część mnie, gdzieś się zapisała.

Na Facebook'u u mnie na profilu i na Sukces jest kobietą znajdziecie moje zdjęcie, na które możecie głosować. A co najważniejsze, też macie szansę na wygraną. Do wygrania są 3 wyjazdy dla dwóch osób do SPA, a także 10 zestawów kosmetyków Amaderm, które ostatnio polecałam Wam na moim Instagramie, więc jest o co walczyć :)  

A oto warunki głosowania.
WARUNKI GŁOSOWANIA: Jeden komentarz pod zdjęciem to jeden punkt. Jedno udostępnienie to jeden punkt. Jedna osoba może więc przysporzyć kandydatce 2 punktów (jedno udostępnienie i jeden komentarz).
WAŻNE: Zdjęcia można komentować i udostępniać dowolną ilość razy, jednak zaliczony zostanie tylko jeden punkt za komentarz od jednego użytkownika i jeden punkt za udostępnienie od jednego użytkownika!
WAŻNE: Jako punkt liczone będą tylko oryginalne komentarze, a nie odpowiedzi na komentarze innych użytkowników.
WAŻNE: Testerki biorące udział w plebiscycie wyłączone są z głosowania. Mogą komentować zdjęcia swoje i innych użytkowniczek oraz udostępniać je dowolną ilość razy, jednak ich komentarze i udostępnienia nie zostaną uznane jako punkty.
DLA GŁOSUJĄCYCH: Czekają na Was aż TRZY pobyty w SPA (https://www.manorhouse.pl/) oraz w najpiękniejszych miejscach w Polsce (http://www.kormoranmierki.pl/) oraz 10 nagród dodatkowych – zestawów kosmetyków marki AMADERM wraz ze skórzanym portfelem (http://amaderm.pl/).
JAK WYGRAĆ NAGRODĘ? Wystarczy w komentarzu pod dowolnym zdjęciem podać swoją oryginalną definicję SUKCESU! Szczęśliwą trzynastkę autorów najciekawszych definicji z przyjemnością nagrodzimy! Komentarze wybierze Redakcja SUKCES JEST KOBIETĄ.
No i oczywiście, trzeba być fanem FB Sukces jest Kobietą

Komentarze