Seria Krok po kroku - nowości książkowe dla maluszków

Dawno na blogu nie było posta o książkowych nowościach, a to dlatego, że przystopowałam z zakupami książkowymi, ponieważ brak mi już miejsca na półkach. Będę musiała koniecznie dokupić jakiś regał, bo w aktualnym książki już się nie mieszczą, a przecież zaczną dochodzić mikołajkowe książeczki, więc czas pomyśleć nad zmianą. Mimo wszystko dziś chciałam pokazać Wam 4 bardzo fajne nowości - swoją premierę miały w tym miesiącu.

Wydawnictwo Wilga wysłało mi egzemplarze recenzenckie, za które bardzo dziękuję, bo dzięki temu, mogłam poznać bardzo fajną serię wydawniczą jaką jest Krok po kroku. Są to książeczki od narodzin do przedszkola. Wydane bardzo ładnie, mają grube strony, a ilustracje z pewnością spodobają się maluchom.


 Książeczki z tej serii pokazują najważniejsze wydarzenia z życia małego dziecka: "Zasypianie", "Papa smoczku", "Myjemy ząbki", "Siku na nocniku". Są wierszowane i o ile ja za takimi wierszykami nie przepadam, to dzieciom się one podobają. Bo kto inny jest lepszym recenzentem literatury dziecięcej niż właśnie dziecko?

Moja już prawie 4-latka (o matko! jak to leci) z chęcią chwyciła za te książeczki i zaczęła je przeglądać. Przy czytaniu zaśmiewała się i bardzo spodobały jej się te wierszyki. Jako, że trzy sprawy ma już za sobą, to uznała, że będą one dla braciszka, a dla siebie weźmie książeczkę o zasypianiu. Najbardziej przypadła jej do gustu i szczerze mówiąc z tych 4 ona na też najbardziej mi się podoba. Myślę, że to właśnie dla tego, że sprawy mycia zębów, smoczka i nocnika mamy ogarnięte, a do spania nigdy Karolinki nie można zaciągnąć, więc jest to książeczka idealna dla nas. Resztę będziemy przerabiać z Mikołajem, bo są naprawdę fajne :)





Komentarze

  1. Też niedawno pisałam o tej serii - jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mnie zaciekawiłąś muszę się bliżej temu przyjrzeć!! zapraszam do mnie http://www.gibobobasy.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zakupić tą serię swojemu dziecku. Bardzo lubi takie książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wygląda to bardzo fajnie. Zauważyłam, że kolorowe książeczki o nieregularnych kształtch lepiej zachęcają do wspólnego, a nawet samodzielnego czytania. Dzięki za ciekawy post. Będę częściej odwiedzać blog.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz