Nasza nowa spacerówka - Baby Design Enjoy

Wiosna idzie, lato już niedługo, przyszedł więc czas, żeby zastanowić się nad kupnem spacerówki typu parasolka, żeby nie zajmowała dużo miejsca w aucie i była idealna na wycieczki. A w przyszłości służyła jako wózek w razie "w". Bo gdy Karolcia zacznie już sama chodzić nie będę przecież za każdym razem tarabaniła się z dużym Camarelo.

Oczywiście spacerówek masa, nie wiadomo w czym wybierać, czym się sugerować. Zakupy przez Internet, bez wcześniejszego oglądania, nie wchodziły w tym wypadku w grę. Ja muszę najpierw wózki pomacać, przymierzyć do nich Karolkę i dopiero wtedy mogę zdecydować się na coś konkretnego. Niestety u nas w mieście nie ma dużego sklepu z wózkami, wybraliśmy się więc na małą wycieczkę do miasta niedaleko nas w poszukiwaniu idealnej spacerówki.

Na miejscu oczywiście wózków od groma i co tu wybrać! Od razu odrzuciłam wózki z plastikowymi kołami, jak zobaczyłam jakie z nich klekoty to zrezygnowałam nawet z ich oglądania. Moją uwagę przykuły dwa modele z kauczukowymi kółkami. Espiro Metro i Baby Design Enjoy. Jednak moje serce podbił Baby Design. Jest prawie identyczny jak Espiro Magic, a właśnie spacerówki w tym stylu najbardziej mi się podobają. Okazało się jednak, że Baby Design Enjoy nie składa się jednak w parasolkę, ale to nie problem. Po złożeniu również zajmuje niewiele miejsca. Został już przez nas przetestowany i naprawdę daje radę. Nie hałasuje, nie trzęsie, dobrze się prowadzi. Jakościowo jest super i przede wszystkim bardzo podoba się Karolci. Uwielbia w nim jeździć :) Oczywiście rozkłada się na płasko, ma pasy, podnóżek i kosz na zakupy (niewielki, ale zawsze to coś).

A poniżej zdjęcia naszej nowej fury :)

Spacerówka rozłożona na płasko

Można podglądnąć co dzieje się w środku ;)

W pozycji siedzącej

Tak się prezentuje
A tak mało miejsca zajmuje w naszym bagażniku (jak zwykle jeden wielki syf w środku ;))

Komentarze

  1. Też jestem na etapie kupowania parasolki i ogłupiałam! Szczególnie, ze tu w Niemczech jest albo bardzo tanio, albo bardzo drogo... Baby Design wygląda naprawdę fajnie :) wierzę, ze się dobrze prowadzi. Wlaśnie. Dlaczego nie plastikowe koła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plastikowe są twarde, bardzo szybko się zniszczą i będą hałasować. Ewentualnie zastanawiałabym się jeszcze nad piankowymi.

      Usuń
    2. Szlag. Myślisz, że będę szybko żałować plastikowych kółek?

      Usuń
    3. Oby nie. Mam nadzieję, że nie będzie tak źle :)

      Usuń
    4. Peg Perego Pliko Mini zobacz. Waga 6kg, dobre wykonanie.

      Usuń
  2. Niezły. Faktycznie zajmuje bardzo mało miejsca w samochodzie. Warto też mieć taką mniejszą spacerówkę na różne wypady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny! My mamy Baby Desing Sprint i szczerze to nigdy nie widziałam wygodniejszego wózka spacerowego :D No ale jest nieco większy od Waszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. superancki :) piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się bardzo fajnie! I ten zielony kolorek bardzo ładny! Niech się dobrze sprawuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała miejsca zajmuje :) czyli to co mnie najbardziej przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas jeszcze dużo czasu do wyboru spacerówki, bo Krzyś choć ma prawie 10 miesięcy to jeszcze nie siedzi i jeszcze mu do tego daleko, ale zapiszę sobie ten post i jak przyjdzie pora to porozglądam się za tym modelem lub podobnym, bo mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Nas dzisiaj doszla ta spacerowka :) Prowadzi sie ja super ale wygladowo niestety nie wyglada tak super jak na zdjeciu przez ta bude u gory bo wisi wszystko z kazdej strony... Mogla bys mi doradzic jak masz ta bude zamontowana, bo na 3 zdjeciu wyglada to naprawde super a u Nas beznadziejnie... Z gory dziekuje za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, ciężko mi powiedzieć jak to zamontować nie wiedząc jak to wygląda u Was... W naszym wózku całość, że tak powiem idzie pod spód i nie zdarzyło się jeszcze, aby coś wisiało

      Usuń
  10. Początkowo bardzo napalilam się na ten wózek. Do czasu jak nie wystestowałam go w sklepie. Jak dla mnie jest za malo sztywny. Taki giętki, wszystko się rusza. Odpadł. Zdecydujemy się na Euro-Cart lub Easy-Go.

    OdpowiedzUsuń
  11. My już też po zakupie spacerówki, zdecydowaliśmy się na używaną. A ta widzę, jest całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mamy Baby Design,ale parasolkę.Jak na razie dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo, ja jeszcze nie zdążyłam użyć głębokiego wózeczka, haha :) Dopiero w styczniu! A co dopiero mówić o spacerówce :) Ale kolor mnie zauroczył!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Panna O ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam spacerowke z euro cart model Mori, bardzo porzadna marka, wozek swietny, polecam go kazdemu kto mnie pyta jaka spacerowka

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam dlaczego pani sprzedaje tak szybko wózek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisalam w poscie ze sprzedaje wozek :) Mieliśmy Camarelo i nadal go mamy ale na szybkie wypady byl za duzy. Stad zakup drugiego - baby design enjoy.

      Usuń
    2. Nadal jesteś zadowolona z wózka?Jak wyczyścić tapicerkę tego wózka?

      Usuń
    3. Jestem bardzo zadowolona. Juz niedługo na blogu post z opinia po roku uzytkowania. Prosze wypatrywac :)

      Usuń
  16. A jak czyścisz tapicerkę wózka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chce kupic używany ale jeszze ma gwarancje tylko nie wiem jak z czyszczeniem tego wózka?

      Usuń
    2. Ja czyscilam mokra gąbką z plynem czy tez mydlem i bez problemu wszystko dalo sie zmyc. Bardzo szybko schnie ten material. Nawet go nie zdejmowalam

      Usuń

Prześlij komentarz