Prezenty na drugie urodziny

29 maja Karolinka skończy dwa latka. Tak jak przy roczku śmiało mogłam powiedzieć, że czas zleciał bardzo szybko i okres niemowlęcy minął mi w mgnieniu oka, tak teraz było nieco inaczej. Nacieszyłam się tym czasem tak bardzo, że bez problemu wkroczę w kolejny etap :)

W związku ze zbliżającymi się urodzinami, mam dla Was kilka tematów, które chciałabym poruszyć. Pierwszy to odpieluchowanie, drugi rozwój mowy a trzeci to urządzenie urodzin. O czym chcielibyście najpierw przeczytać?

Źródlo: pixabay.com
Jeśli chodzi o prezenty na drugie urodziny, to miesiąc temu pisałam Wam o naszych zabawkowych hitach (http://bedemamusia.blogspot.com/2016/03/zabawki-dla-dwulatka.html), więc dziś krótko napiszę co Karolcia dostanie na drugie urodziny.

1. Rowerek biegowy - nie mam pojęcia jaki, więc cokolwiek więcej napiszę jak już go dostanie i przetestuje. Prezent kupuje dziadek, stąd moja niewiedza. Zależy nam jednak na tym, aby był to rowerek mały, bo do większości Karolcia jest jeszcze za niska.

2. Hulajnoga trójkołowa - początkowo zastanawiałam się czy nie jest jeszcze na nią za mała, ale jak zobaczyłam jak świetnie radzi sobie w sklepie to uznałam, że zakup będzie dobry. Ten prezent dostanie od pradziadków.

3. Fotelik na rower - my mamy zamiar kupić fotelik na rower, który będzie bardziej wspólnym prezentem ;) nie mam jeszcze żadnego upatrzonego, więc już może niedługo pojawi się tu post o przeglądzie fotelików i na co zwrócić uwagę przy jego kupnie. Jeśli macie sprawdzone firmy podzielcie się w komentarzach.

4. Kask - rzecz niezbędna do wszystkich wyżej wymienionych sprzętów :) Dziadki podjęły się tematu, a ja trochę im pomogłam i razem wybraliśmy kask Krossa rozmiar S (48-52 cm). Przy zakupie kasku zwróćcie uwagę na rozmiar i to czy kask jest regulowany.

5. Książki - nie mogło ich zabraknąć w tym zestawieniu :) książkowy mol z tego mojego dziecka, po mamie :)

W tym roku jak widać poszliśmy bardzo sportowo, w końcu możemy! Mamy przecież w domu całkiem ogarniętą dwulatkę :)

Komentarze

  1. U nas spełnione wszystkie punkty, poza 2. Ale akurat o hulajnodze myślałam...dla siebie - więc i ona pewnie się wkrótce pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Hamaxa Siestę... mamy, użytkujemy i jesteśmy zadowoleni :) Co do kasków to my zdecydowaliśmy się na Alipna Gamma 2.0 też z regulacją :)
    Rowerek biegowy chcemy kupić dopiero za rok, bo póki co Ola jeszcze za mała... ale już sobie upatrzyłam rowerek biegowy Cruzee, zaś hulajnogę Mini Micro Baby, sąsiadka ma i jest bardzo zadowolona... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu wybraliśmy Hamxa ale model Sleepy, mam nadzieję, że będziemy zadowoleni :)

      Usuń
  3. Ja tam polecam coś fajnego ale handmade... ciekawe rzeczy można czasem znaleźć na My Sweet Love, taki portal dla mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nam się też marzą rowery w tym roku :) I może się coś uda ogarnąć?
    Ja bym najchętniej najpierw przeczytała o nocnikowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaparaszam do czytania o nocniku, post już jest :)

      Usuń
  5. Prowadzę bloga książkowego, aktualnie trwa konkurs z fajnymi nagrodami, również z książeczkami dla dzieci (i to z dedykacją autora), dlatego wpadłam z zaproszeniem :)
    http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/2016/05/wielki-urodzinowy-konkurs-4-lata-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  6. 2latka? Kiedy? Jak???

    Ja też myślę o rowerku dla Laury ma drugie urodziny. Tutaj w Turcji dostała takie popychadelko plastikowe od dziadków, w którym wystarczy, że siedzi i się nie rusza, a ktoś pcha ja z tyłu, ale jakoś nie wywołuje to u niej fajerwerkow. Myślę, że właśnie przez brak konieczności jej zaangażowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe. U nas byłoby tak samo. Karolcia nie lubi siedzieć i nic nie robić, ona musi działać :D

      Usuń

Prześlij komentarz