Trzecie urodziny bloga

Wyobraźcie sobie, że dziś mijają dokładnie 3 lata odkąd zaczęłam prowadzić bloga. Początkowo może nie wychodziło mi to aż tak dobrze, jak teraz, ale wierzcie mi, początki są trudne. W ciągu tego czasu na blogu pojawiły się nowe kategorie w tym chętnie odwiedzany przez Was dział "Zdrowie" i "Biblioteczka". Założyłam również profil na FB i Instagramie, gdzie również możecie śledzić nasze przygody :) Zmieniła się też szata graficzna, stali czytelnicy może pamiętają w  jakich kolorach była jeszcze jakiś czas temu ;) Liczba odsłon i stałych czytelników ciągle rośnie, co niezmiernie mnie cieszy. A każdy ślad zostawiony przez Was w postaci komentarza jest bardzo miły.



Postanowiłam w ten dzień zrobić zestawienie postów, które cieszą się największym powodzeniem. A więc do dzieła :)

1. Wycofane kaszki Holle. Nie dziwię się, że to właśnie ten post znalazł się na miejscu pierwszym. Kaszki Holle są bowiem chętnie kupowane ze względu na prosty i niezawierający cukru skład. Jednak w grudniu 2014 roku pojawiła się informacja o tym, że do partii kaszek dostały się dwie niebezpieczne substancje. Wiele z Was zapewne zaczęło szukać wtedy informacji na temat rodzaju wycofanych kaszek. Pomocną stroną może być w takich sytuacjach strona Państwowej Inspekcji Sanitarnej, gdzie znajdziemy Ostrzeżenia publiczne dot. żywności. Powiem Wam, że od czasu afery z Holle, odwiedzam tę stronę regularnie, aby być pewnym, że to co spożywamy jest w 100% zdrowe.

2. Jakie mleko modyfikowane wybrać? Drugie miejsce. I też nie jestem zdziwiona, bo jest to ważny temat. Wiadomo, że mleko modyfikowane nie zastąpi nigdy mleka matki, ale są różne przypadki, w których musimy po nie sięgnąć. Nie oceniam matek, które od razu decydują się na podanie noworodkowi mm, to ich sprawa, ale jeśli już chcą to robić, niech to robią z głową i wybiorą mleko pozbawione tony cukru, konserwantów czy chemicznych dodatków.

3. Jaki przewijak wybrać? Taki mały przegląd przewijaków. Opcja przewijak na komodzie nam się sprawdziła, ale kto wie, może przy drugim dziecku wybiorę coś innego :)

4. Nasz fotelik Maxi Cosi Citi - opinia. Wybór fotelika dla dziecka to niezwykle istotna rzecz (tak jak większość rzeczy, jak widać ;)). Moja opinia jest nadal niezmienna i uważam, że ten fotelik jest naprawdę bardzo fajny. Przy drugim dziecku również mamy zamiar go używać.

5. Nasza nowa spacerówka Baby Design Enjoy - opinia. To zrozumiałe, że szukacie opinii o wózkach przed ich zakupem. Zależy Wam, aby wózek był funkcjonalny, wygodny. Po prawie dwóch latach użytkowania właśnie tej spacerówki mogę śmiało stwierdzić, że jest sprawdzona i ani razu nas nie zawiodła. Jeśli chcecie przeczytać więcej zapraszam TU -> opinia po roku użytkowania Baby Design Enjoy.

Kolejne 5 miejsc pozostawiam bez opisu, bo Karolinka stwierdziła dziś, że ma "gdzieś" drzemkę i urzęduje koło mnie, przez co nie do końca mogę się skupić :)

6. Test pieluch jednorazowych.
7. Pomysły na obiad dla 9-miesięcznego dziecka.
8. Zdrowe żywienie - czystek. 
9. Bunt dwulatka.
10. Pierwsze ataki gniewu

Na koniec jeszcze raz chciałam Wam podziękować za to, że jesteście, że komentujecie, że sprawiacie, że mam dla kogo pisać :) A czego sama sobie bym życzyła? Żeby wena nigdy mnie nie opuszczała, żebym miała więcej czasu (choć to pewnie nierealne) i dużo nowych pomysłów :)

Komentarze

  1. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromne gratulacje i wszystkiego najlepszego na dalszej blogowej oraz osobistej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 lata WOW!. Gratulacje i dalszego zapału do pisania:)Będę odwiedzał:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz